מדיניות משלוחים
אחריות הלקוח היא לבדוק את התאמת המוצר ושלמותו להזמנה לפני התקנתו. לא תתקבלנה תלונות בנוגע להתאמת המוצר, צבעו, גודלו או חלוקתו לאחר ההתקנה.
החנות ו/או הספקים ידאגו לאספקת המוצר שנרכש באתר בתוך 10 ימי עסקים מרגע הרכישה, למעט מוצרים שצוין אחרת בדף המוצר.
החנות ו/או הספקים יספקו את המוצר לכתובת שהוקלדה בדף הרכישה בתוך 10 ימי עסקים, בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס אשראי, אלא אם צוין אחרת.
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שצוין מתייחסים לימי עסקים בלבד: א׳-ה׳, ולא כוללים ערבי חג וימי חג.
החנות ו/או הספקים לא יישאו באחריות לעיכובים באספקת המוצר במקרה של:
כוח עליון כגון מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ו/או נזקי טבע.
שביתה אצל ספקי השירותים או הסחורות הנדרשים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
באזורים עם גישה מוגבלת מבחינה ביטחונית, החנות ו/או הספקים יהיו רשאים לספק את המוצרים במקום סמוך ומקובל בתיאום מראש עם הלקוח.
במקרים של מבצעים מיוחדים או בתקופות עומס (כגון חגים), יתכנו עיכובים באספקה. הודעה על כך תימסר ללקוח מראש.
כל תקשורת עם הלקוח תתבצע באמצעות פרטי הקשר שנמסרו בעת הרכישה. באחריות הלקוח לוודא כי פרטי הקשר עדכניים ונכונים.
אם המוצר אינו במסגרת האחריות, אנו מציעים שירות תיקונים בתשלום על פי מחירון החברה. יש לפנות לשירות הלקוחות לקבלת פרטים נוספים.